Naučte se vytvářet
nádherné webové stránky

Naučte se

Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. 

Vyzkoušejte

Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. 

Začněte vydělávat

Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. 

Traily

Jak na přechod do onlinu

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa. Co všechno takový přesun obnáší? Jak využít technologie ve svůj prospěch, co nepodcenit a co všechno k tomu budete potřebovat? Přečtěte si tipy od expertů na digitální oblasti podnikání nebo podnikatelů, kteří mají s přesunem svého byznysu do onlinu zkušenosti. V seriálu postupně projdeme jednotlivé oblasti podnikání a poradíme vám, jak je přizpůsobit digitálnímu světu.

Řízení projektu

Pro zobrazení článků se prosím přihlašte na https://academy.solidpixels.cz/interni

První kroky

Vytvořit web se solidpixels dokáže každý. Provedeme vás 6 základními tématy, které vám ukážou, jak o webu přemýšlet a během 15 minut čtení se dozvíte vše podstatné ke spuštění první verze vašich stránek.

Články

Radka Dohnalová z ATAIRU: Vysvětlit a prodat nehmotný produkt na dálku je opravdová výzva

ATAIRU stojí na prahu velkých změn. Chystá se svým vzdělávacím programům věnovaným leadershipu dát digitální podobu a dostat je do roku 2025 k milionu lidí. S jeho zakladatelkou a CEO Radkou Dohnalovou a marketingovým manažerem Petrem Ondrůjem jsme si povídali o tom, proč byznysové rčení „změna je nový normál“ neplatí, proč by firmy neměly ladit různorychlostní týmy na stejnou rychlost nebo o tom, jak se dá díky Pipi Dlouhé punčoše zvládnout naprosto všechno.

Skanska Reality: Veškeré dostupné byty už dnes prodáváme prostřednictvím webu

Skanska Reality představuje propojení nadnárodního stavebního a developerského giganta s koncovými uživateli jednoho z jeho produktů - současnými a budoucími obyvateli bytů, které Skanska postavila či právě staví. Prostřednictvím svého nového webu má za úkol dobře představit filozofii společnosti, realizované i právě vznikající projekty. A jako progresivní hráč na trhu s nemovitostmi k tomu potřebuje ty správné prostředky.

Jan Mašek z Red Button: Všechno jde dělat v onlinu, jen se to musí umět.

Jan Mašek působí už na první pohled jako člověk, který má řešení na každou situaci. Jeho dům je plný her a věcí, které stimulují kreativitu a zvědavost. „Je důležité se neustále učit.“ říká. Vzdělávání protkává jeho osobní i pracovní život a je zároveň jedním z hlavních důvodů, proč před pěti lety spoluzaložil projekt Red Button. Zavítali jsme k Janovi na návštěvu, aby nám řekl něco málo o tom, co se za poslední rok v Red Buttonu událo, o svém vztahu ke vzdělávání, roli a zodpovědnosti lídrů v dobách pandemie, o důležitosti kontinuálního budování vztahů nebo nástrojích, které mu v tom pomáhají.

6. Obchod kompletně na dálku.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

7. Dostaňte své produkty k zákazníkům.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

5. Využijte své sociální sítě.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

Co je lead generation

Lead generation je proces získávání zájmu potenciálních zákazníků pro vaše podnikání za účelem zvýšení budoucích prodejů. 

2. Poskytujte své služby v podobě placeného obsahu na vašem webu.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

1. Web je vaší alfou a omegou.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

4. Bez měření se neobejdete.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

3. Nahoďte udici pomocí online marketingu.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

Jak na přechod do onlinu

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

Vojta Václavík z KRO Kitchen: Jiná možnost než jít online už v gastronomii není

Celý gastronomický sektor musel s příchodem koronaviru začít fungovat úplně jinak, než byl doposud zvyklý. Online. Co může podnikům v adaptaci na změny trhu pomoci? A jak se s touto výzvou za pomoci webu od solidpixels pere vinohradské bistro KRO Kitchen?

Jak vytvořit dokonalý workshop (díky automatizacím)

Přinášíme podrobný návod, jak ušetřit čas při komunikaci se zákazníky a současně jim poskytnout skvělou službu. Zjistíte, že s propojením solidpixels na další nástroje jdou dělat zázraky.

Jak zefektivnit náborový proces s pomocí profesionálního kariérního webu

Jak dosáhnout co nejhladšího a nejefektivnějšího průběhu náboru? Na cestě k ideálnímu zaměstnanci je hlavní správně zacílit náborovou kampaň, zaujmout ty správné uchazeče, dostatečně informovat a šetřit čas nastavením automatizace dílčích procesů. K tomu je nezbytný funkční kariérní web.

Jak ušetřit hromadu času s automatizací procesů na webu

Propojením webu na další služby se můžete zbavit rutinní práce a vaše ruce zůstanou volné na věci, které jsou pro vás opravdu důležité.

Product-Market fit

Zjistěte co je hlavní důvod krachu nových společností na trhu a předejděte takovému scénáři.

Jak vytvořit galerii s logy partnerů

Umístěním názvů a log firemních zákazníků na webové stránky můžete zvýšit počet konverzí a vaši důvěryhodnost. Ukážeme vám jak na to.

3 způsoby, jak využít blok Obrázek k oživení obsahu

Obrázek je blok se spoustou možností. Poznejte možnosti jeho nastavení, pomohou vám k vytvoření atraktivního obsahu.

Začněte měřit obchodní výkon webu

Zjistěte, zda-li váš web pomáhá naplnit cíle podnikání. Naučte se nastavit měření cílů a začněte sledovat skutečně důležité metriky.

Zakázkové plnění obsahu

Jak správně připravit obsah pro zakázkové plnění obsahu.

Základní tipy pro práci s obsahem na webu

Naučte se jednoduchá pravidla pro práci s obsahem. Díky správně strukturovaným stránkám se návštěvníci rychleji zorientují a déle udržíte jejich pozornost.

Myslete na SEO už při výběru administrace

Výběr administrace, která zohledňuje požadavky na SEO, vám práci s optimalizací dokáže podstatně ulehčit. Přečtěte si, podle čeho se rozhodovat.

Prodávejte na webu produkty s modulem E-shop

Solidpixels vám umožní snadno prodávat přímo na vašem webu.

Napojení webu na newsletter systémy

Email marketing vám pomůže získat novou objednávku i budovat dlouhodobý vztah se zákazníkem. Napojte správně newsletter systém na web solidpixels a využívejte email marketingu naplno.

Prototyp jako cesta k rychlému ověření myšlenek

Prototypy jsou přesvědčivým výstupem vaší práce a jejich prezentace rozhoduje o úspěchu zakázky. Přečtěte si, jak prototypy vytvářet efektivně.

Co je landing page

Landing page je samostatná webová stránka, která směruje návštěvníka k jediné konverzní akci. Naučte se je tvořit rychle, funkčně a efektivně.

Jak připravit web na GDPR

Co znamená GDPR pro váš web? Jasný a srozumitelný návod s praktickými ukázkami

Marketingová automatizace

Automatizovaná tvorba webu

Zdroje a inspirace pro tvorbu webu

Jaké jsou naše neojblíbenější zdroje inspirace a kde najít ikony pro váš web? Podívejte se na naše oblíbené zdroje.