Případové studie

Radka Dohnalová z ATAIRU: Vysvětlit a prodat nehmotný produkt na dálku je opravdová výzva

ATAIRU stojí na prahu velkých změn. Chystá se svým vzdělávacím programům věnovaným leadershipu dát digitální podobu a dostat je do roku 2025 k milionu lidí. S jeho zakladatelkou a CEO Radkou Dohnalovou a marketingovým manažerem Petrem Ondrůjem jsme si povídali o tom, proč byznysové rčení „změna je nový normál“ neplatí, proč by firmy neměly ladit různorychlostní týmy na stejnou rychlost nebo o tom, jak se dá díky Pipi Dlouhé punčoše zvládnout naprosto všechno.

Skanska Reality: Veškeré dostupné byty už dnes prodáváme prostřednictvím webu

Skanska Reality představuje propojení nadnárodního stavebního a developerského giganta s koncovými uživateli jednoho z jeho produktů - současnými a budoucími obyvateli bytů, které Skanska postavila či právě staví. Prostřednictvím svého nového webu má za úkol dobře představit filozofii společnosti, realizované i právě vznikající projekty. A jako progresivní hráč na trhu s nemovitostmi k tomu potřebuje ty správné prostředky.

Jan Mašek z Red Button: Všechno jde dělat v onlinu, jen se to musí umět.

Jan Mašek působí už na první pohled jako člověk, který má řešení na každou situaci. Jeho dům je plný her a věcí, které stimulují kreativitu a zvědavost. „Je důležité se neustále učit.“ říká. Vzdělávání protkává jeho osobní i pracovní život a je zároveň jedním z hlavních důvodů, proč před pěti lety spoluzaložil projekt Red Button. Zavítali jsme k Janovi na návštěvu, aby nám řekl něco málo o tom, co se za poslední rok v Red Buttonu událo, o svém vztahu ke vzdělávání, roli a zodpovědnosti lídrů v dobách pandemie, o důležitosti kontinuálního budování vztahů nebo nástrojích, které mu v tom pomáhají.

Vojta Václavík z KRO Kitchen: Jiná možnost než jít online už v gastronomii není

Celý gastronomický sektor musel s příchodem koronaviru začít fungovat úplně jinak, než byl doposud zvyklý. Online. Co může podnikům v adaptaci na změny trhu pomoci? A jak se s touto výzvou za pomoci webu od solidpixels pere vinohradské bistro KRO Kitchen?

UP21 má se solidpixels nad webem plnou kontrolu

Pro UP21 zajišťujeme technickou stránku vývoje webu. Přečtěte si, jak jsme se s UP21 pustili do tvorby plně editovatelného webu s designem na míru.

Lukášovi Jochovi umožnilo solidpixels zrychlit workflow a zdvojnásobit zisk

Solidpixels pomohlo Lukášovi zjednodušit a zefektivnit systém práce. Při tvorbě webů má Lukáš stále prostor pro kreativitu, ale nemusí se zabývat technickým řešením.

Jak jsme pomohli Barlife sjednotit prezentaci 6 projektů

S novými projekty se změnili i požadavky na web. Jak jsme sjednotili prezentaci 6 projektů Barlife a čím pomohla administrace solidpixels?

Marketingový tým Asten Hotels je díky solidpixels rychlý a samostatný

V administraci zvládne samostatně personál aktualizovat obsah a vytvářet landing pages pro marketingové kampaně. Hlavní web je zároveň vzorem pro weby ostatních hotelů v řetězci.

Studiu Najbrt umožňujeme vytvářet unikátní weby

Každý web je unikátní. Se studiem Najbrt vyvýjíme weby s respektem k vizuální identitě, nad kterými má zákazník plnou kontrolu. Nahlédněte do zákulisí spolupráce.

Restaurace La Collezione: web, který dovede hosty ke dveřím podniku

Riccardovy restaurace kladou důraz na kvalitní a sezónní potraviny. Díky solidpixels dokáže personál samostatně aktualizovat web, který tak přesně odráží aktuální menu i atmosféru restaurací.