Podpora a její rozsah

3 minuty

Forma podpory a její dostupnost

Klientská podpora solidpixels je zde pro to, aby vaše cesta k výsledku na webu byla co nejkratší a nebyli jste na ní sami. Podpora je dostupná ve všední dny od 9:00 do 17:00 hodin a probíhá níže uvedenými formami v závislosti na vašem plánu provozu: 

Rozsah podpory

V rámci placených plánů solidpixels mají klienti právo na pomoc v těchto situacích: 

  • Pomoc a správné nasměrování a při tvorbě nového webu, poskytnutí relevantních a užitečných informací
  • Pomoc a nasměrování při práci s administrací solidpixels
  • Hlášení a řešení případných chyb v aplikaci solidpixels či na webu provozovaného na službě solidpixels
  • Pomoc s výběrem či změnou rozsahu služeb (plánu)

Co není součástí podpory

Do podpory solidpixels již nespadají následující kategorie požadavků, které si lze objednat na podpoře formou zakázkových prací naceněných na základě hodinové sazby. Minimální rozsah objednávky jsou 3 hodiny. 

  • zpracování / vyhotovení konkrétních úkolů  (s vyjímkou nápravy chyb v aplikaci solidpixels)
  • provedení zakázkových prací (např. zakázková grafika, kódování a programování, plnění obsahu)
  • odborné konzultace a profesionální poradenství
  • kontrola a správné nastavení funkčnosti služeb třetích stran ať už jsou vložené na webu solidpixels, či nikoliv, například:
    • Analytické nástroje 
    • Pluginy, produkty a funkce sociálních sítí
    • Embedované služby (mapy, videopřehrávače, zvukové přehrávače, grafy...)
    • a další