Verze 2.15: Nové výkonnostní a konverzní prvky

4 minuty

Formuláře s vlastní děkovací stránkou

Pro formulář lze vytvořit vlastní děkovací stránku, která se zobrazí po odeslání formuláře. Díky této funkci lze formuláře využít například k vytvoření stránky, na kterou umístíte ebook ke stažení oproti zadání emailové adresy nebo jako formuláře pro získávání kontaktů.

Jak vytvořit formulář s děkovací stránkou?

  1. Nejprve připravte stránku, která se návštěvníkům zobrazí po odeslání formuláře. V nastavení stránky vypněte indexování odškrtnutím volby "indexovat stránku".
  2. Na stránce s formulářem klikněte na tlačítko k odeslání formuláře. V sekci Akce zapněte volbu Přesměrovat na stránku a vyberte vámi připravenou děkovací stránku.

Popisek k checkboxu s odkazem

K checkboxům lze ve formuláři přidat popisek, ve kterém je nově možné pracovat s odkazy. U vyplněného popisku stačí označit část textu, která má fungovat jako odkaz. Následně vyberete, má-li odkaz směřovat na statickou stránku vašeho webu nebo vyplníte externí adresu vedoucí mimo váš web.

Tip: Využití pro GDPR 

Pro naplnění požadavků GDPR je nutné využít widget GDPR, aby se ukládalo přesné znění souhlasu. Návod, jak naplnit požadavky GDPR na vašem webu rozebírá článek Checklist: příprava webu na GDPR.

Vytvoření stránek se skrytou hlavičkou

Ve verzi 2.15 je možné vytvářet stránky se skrytou hlavičkou. Funkce je užitečná například pro tvorbu landing pages.

Landing pages jsou stránky specificky navržené pro účely výkonnostního marketingu. Skrytí hlavičky vám pomůže udržet návštěvníky na dané stránce a naplnit její konverzní cíle.

Jak vytvořit landing page se skrytou hlavičkou?

  1. Vytvořte novou statickou stránku, případně vyberte ze stávajících.
  2. Přepněte se do Nastavení stránky a zapněte volbu Skrýt hlavičku.

Zástupný obrázek za video

Při použití videa na pozadí sekce je před video možné přidat zástupný obrázek. Ten se zobrazí před načtením videa, například pokud má návštěvník pomalejší připojení. Nahrazuje také video na mobilu a tím šetří data návštěvníků. Nově lze i u zástupných obrázků pracovat s focus pointem. Focus point určuje nejdůležitější část obrázku, která se zobrazí na všech zařízeních. 

Pro nastavení focus pointu jděte do Nastavení sekce → Video → Další nastavení → Zástupný obrázek.

Další změny, které jsme provedli ve verzi 2.15:

  • aktualizace log použitých pro ikonky sociálních sítí,
  • úprava nastavení loga a favicony,
  • automatické přepnutí na výpis záznamů při návratu z detail,
  • oprava výběru barvy z colorpickeru na laptopech s dotykovou obrazovkou.