Jak prodat web klientovi

Vytvořit skvělý web může být výzva. Je to ale známý proces a dobře víte, jak s ním naložit. Jak se ale poprat s obchodní částí ambasadorské práce? Jak přesvědčit klienta, že web od vás je přesně to, co potřebuje a vypořádat se se všemi jeho všetečnými dotazy?

Když klient vstoupí do kontaktu s ambasadorem, s největší pravděpodobností nemá žádné informace o tom, jak přesně ambasador funguje, jaké má jeho práce výhody a proč potřebuje web právě od něj. Na tento moment je rozhodně dobré mít předem připravenou ukázku portfolia realizovaných webů a dobré obchodní argumenty. Soustřeďte se na svoji hodnotu, ať už jako grafický designér či průvodce realizací a opřete se o sílu solidpixels. Čím přesně se můžete blýsknout?

  1. Rychlost. Práce se solidpixels je výrazně rychlejší než s jakýmkoli jiným nástrojem. Díky přehledné ambasadorské konzoli, vychytaným oborovým sekcím, sdíleným obsahovým sekcím nebo instinktivnímu skládání obsahu pomocí bloků, jsou ambasadoři schopni postavit průměrný web klidně v řádu dnů. Vaše zkušenost se stavbou webů právě na solidpixels je v tomto případě podstatnou přidanou hodnotou, která realizaci výrazně urychlí.

  1. Názornost. Proč složitě vysvětlovat, když můžete vaši vizi rovnou ukázat? Neprodávejte pouhé sliby, vytvořte díky předpřipraveným sekcím a snadné editaci designu rychlý první koncept a přijďte s názornou ukázkou už na jednu z vašich prvních schůzek s klientem. Ukažte názorně vaši představu a využijte možnosti živě demonstrovat, jak snadná bude budoucí správa nového webu.

  1. Kvalita. Kvalita webu závisí na několika základních elementech. Kvalitu obsahu pravděpodobně nebudete mít jako specialista na tvorbu webů šanci ovlivnit, můžete však díky předpřipraveným a vyzkoušeným konceptům, oborovým sekcím a základním technickým funkcím solidpixels webů jako je responzivita aj., klientovi nabídnout skvělou funkčnost designu. Vysoká rychlost webu, jeho bezpečnost, možnosti integrace a automatizace jsou samozřejmostí.

  1. Snadná aktualizace. Dlouhodobá údržba webu se může stát noční můrou, pokud je klient ke každé editaci nucen přizvat programátora. Tento problém se solidpixels odpadá. Co nezvládne v našem redakčním systému klient sám, zvládne jeho ambasador a pokud si nebude vědět rady ani on, pomůže naše podpora.

  1. Oborové koncepty. Často se setkáváme s názorem, že aby byl web kvalitní, je nutné ho postavit od nuly. Nic však nemůže být dále od pravdy. Neztrácejte čas vymýšlením základů, které již byly vymyšleny, odzkoušeny a je dokázáno, že fungují. S oborovými koncepty bude vaším výchozím bodem design, který je maximálně přizpůsoben potřebám různých typů klientů, přesto ho můžete změnit k nepoznání. Pusťte z hlavy všechny technické a designové zákonitosti, které solidpixels zvládne za vás a soustřeďte se na detaily, které dělají každý web jedinečným.

  1. Podpora. Každý někdy může potřebovat pomocnou ruku. Jako ambasador se můžete opřít o podporu, která vám poradí, když se ocitnete v úzkých. A stejně tak vašim klientům, až jejich hotový web pošlete do světa. Pokud se stanete partnerem, můžete klientům nabídnout trvalou podporu, která bude čistě na vás.

  1. Reference. Vaším spojencem je silný a spolehlivý partner, který má za sebou stovky úspěšných projektů pro velké i menší, české i zahraniční firmy. Nebojte se klientům ukázat, kdo všechno vložil důvěru do systému, na kterém hodláte stvořit jeho budoucí web.

  1. Lokálnost. Existuje celá řada klientů, která slyší na slovo „lokálnost“. Proč stavět svůj web na zahraničních řešeních, když je možné zkusit skvělý lokální projekt, jehož redakční systém i podpora v základu mluví vaší mateřštinou?

  1. Vaše přidaná hodnota. Škála vašich služeb nemusí končit u skládání webů. Umíte tvořit obsah? Jste grafický designér? Ovládáte analytiku nebo online marketing? Jakoukoli další s webem související dovednost můžete klientovi nabídnout jako přidanou hodnotu.

Vyzkoušejte si, co jste se právě naučili