Inspirace

Inspirace, která vás
dovede k lepšímu webu

Lidé už hledají právní pomoc hlavně na internetu. Jak vytvořit web, který z nich udělá vaše klienty

Proces hledání právníka či právní kanceláře se s každým dalším rokem odehrává ve stále více případech online. Dnes již téměř 80 % nových klientů používá při hledání právní pomoci internet. Co přesně při výběru zohledňují? Jak má vypadat současný profesionální právnický web? A jak je to vlastně s trendem neformální online prezentace?

Proč by si startupy (ne)měly stavět své weby samy

Startupové začátky bývají plné zvratů. Vložili jste do svého projektu velké naděje, úsilí a někdy i nemalé peníze a potřebujete ho posouvat na všech frontách, abyste ho dokázali rychle škálovat. Vývoj produktu ale spolkne veškeré kapacity vašeho týmu a na nic dalšího už prakticky není čas. Jak se vyhnout stavu, kdy se tříští pozornost týmu kvůli potřebě vlastního webu, jak zamezit frustraci marketingových týmů a šetřit tak čas i peníze?

12 trendy kombinací Google fontů, se kterými váš web vystoupí z řady

Kreativní hra s typografií je jedním z nejvýraznějších trendů ve světě současného webdesignu. Rádi byste se do téhle hry ponořili a hodila by se vám k tomu nějaká inspirace? Koukněte se na náš výběr kombinací Google písem, která jsme vybrali jak na základě jejich estetických kvalit, tak samozřejmě kvůli jejich funkčnosti.

Eva Pavlíková z Česko.Digital: Expertní dobrovolnictví pomáhá řešit situace, kde stát nestačí

O Česku.Digital v posledních letech bylo slyšet hlavně v souvislosti s velkými projekty, které pomáhají státu s digitalizací. Komunita špičkových specialistů z celé řady oborů (od IT přes projektové řízení až po marketing), která ve svém volném čase pomáhá tím, co umí nejlépe, se díky skvělým výsledkům i entuziasmu svých členů neustále rozrůstá. Jaká byla pro CEO Evu Pavlíkovou zkušenost s posledním velkým projektem Stojíme za Ukrajinou, jak daleko jsme podle ní s digitalizací státu, proč se z Prahy odstěhovala na louku a jak moc řeší svůj vlastní screen time?

Jak se dělá web pro současnou neziskovku? 3pe komunikuje o poruchách příjmu potravy přehledně a citlivě.

Jak se s výzvou vybudovat značku současné neziskovky, která pomůže detabuizovat diskuzi kolem poruch příjmu potravy, popasoval projekt 3pe? O tom jsme si povídali s její zakladatelkou Ladou Brůnovou a designérkou Pavlou Julií Kolářovou.

Jiří Gajdošík z Asten Hotels: Oslovovat hosty napřímo je sice dražší, ale dlouhodobě výhodné

Společnost Asten Hotels vznikla s cílem vytvořit řetězec atraktivních butikových hotelů v České Republice. Soustředí se na lokality v Praze a Špindlerově Mlýně, kde takových hotelů provozuje hned několik. Jaká je podle Asten Hotels nejdůležitější strategie v současném pohostinství? Zeptali jsme se managing partnera Jiřího Gajdošíka.

Letos už to dáte. 7 nejčastějších webových předsevzetí, která nestojí za vaše věčné odkládání.

Známe to snad všichni. Kolikrát už jsme odkládali nějaký plán tak dlouho, abychom se zpětně stejně přesvědčili o tom, že nejtěžší ze všeho bylo udělat ten první krok - donutit se. Pojďme se podívat na seznam těch nejčastějších webových předsevzetí, se kterými uživatelé pravidelně zápasí, a to vždy mnohem déle, než měli v plánu. A přitom většinou úplně zbytečně. Poradíme vám, jak vašich cílů dosáhnout rychle a jednoduše a ukážeme vám, že tahle předsevzetí vám za ty věčné výčitky svědomí vůbec nestojí.

Jan Valenta z Taste of Prague: Zákazníci v současnosti hledají kvalitu za dobrou cenu nebo výjimečný zážitek

Nejdřív byl proslulý food blog, pak přišly dnes už legendární food tours, dneska dělají Taste of Prague i vlastní podcast nebo provozují ubytování v Chaloupce Bousov. Středobodem jejich zájmu je jídlo. Jsou si vědomi toho, že pohostinství a gastronomie k sobě nerozlučně patří, a tak dává smysl, že se soustředí na jejich průnik. Zahraničním labužníkům v Česku pravidelně ukazují, že pražská gastronomická scéna si nezadá třeba s tou berlínskou. Co jim dala a vzala loňská změna klientely a jak bude podle nich vypadat ubytovací zážitek budoucnosti?

Adam Sedlák z Rezidence Hunger Wall: Hotely by neměly podceňovat svůj proces stornování

Nejdřív byl proslulý food blog, pak přišly dnes už legendární food tours, dneska dělají Taste of Prague i vlastní podcast nebo provozují ubytování v Chaloupce Bousov. Středobodem jejich zájmu je jídlo. Jsou si vědomi toho, že pohostinství a gastronomie k sobě nerozlučně patří, a tak dává smysl, že se soustředí na jejich průnik. Zahraničním labužníkům v Česku pravidelně ukazují, že pražská gastronomická scéna si nezadá třeba s tou berlínskou. Co jim dala a vzala loňská změna klientely a jak bude podle nich vypadat ubytovací zážitek budoucnosti?

Jindřich Krausz z Grandhotelu Pupp: Naší strategií je stavět na tradici

Snad žádný hotel v České republice nemá tak bohatou a fascinující historii jako grandhotel Pupp. Perla Karlových Varů, která každoročně ubytovává hvězdy karlovarského filmového festivalu a ve které nocoval i Napoleon, v posledních letech prošla proměnou jak vizuální, tak strategickou. Co je v Puppu nového?

George Barker z MEWS: Hotely jsou víc než jen místo, kde se dá přespat

Mews je český startup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, příjem plateb, vyřizování požadavků hostů či řešení kompletního managementu hotelu včetně personálu. Aby mohli svou práci dělat co nejlépe, musejí si udržovat dobrý přehled o všem, co se v oblasti pohostinství děje a jaké aktuální trendy je potřeba brát v potaz.

Štěpán Klíma z pivovaru Obora: Když se vám utrhne byznys, musíte být připraveni reagovat

Na začátku byla chuť dělat pivo pro sebe a pro pár známých. Pivovar Obora začínal před pár lety v malé vesničce v Jižních Čechách jako malý projekt se skromnými ambicemi. Se sládkem a zakladatelem pivovaru Martinem Novákem a brand manažerem značky Štěpánem Klímou jsme probrali, jak si pivovar vybudoval své místo na českém trhu, jak přistupuje k současným trendům, jak změnil strategii v průběhu pandemie nebo jak se dá zvládnout byznys, který se tzv. utrhne.