Inspirace

Inspirace, která vás
dovede k lepšímu webu

Jiří Gajdošík z Asten Hotels: Oslovovat hosty napřímo je sice dražší, ale dlouhodobě výhodné

Společnost Asten Hotels vznikla s cílem vytvořit řetězec atraktivních butikových hotelů v České Republice. Soustředí se na lokality v Praze a Špindlerově Mlýně, kde takových hotelů provozuje hned několik. Jaká je podle Asten Hotels nejdůležitější strategie v současném pohostinství? Zeptali jsme se managing partnera Jiřího Gajdošíka.

Štěpán Klíma z pivovaru Obora: Když se vám utrhne byznys, musíte být připraveni reagovat

Na začátku byla chuť dělat pivo pro sebe a pro pár známých. Pivovar Obora začínal před pár lety v malé vesničce v Jižních Čechách jako malý projekt se skromnými ambicemi. Svým nadšením pro řemeslo a chutí překračovat hranice v Česku ještě donedávna velmi konzervativního oboru však Martin Novák vybudoval pivovar, který dnes plní pípy hospod a regály pivních obchodů po celé republice. Právě se sládkem a zakladatelem pivovaru Martinem Novákem a brand manažerem značky Štěpánem Klímou jsme probrali, jak si pivovar vybudoval své místo na českém trhu, jak přistupuje k současným trendům, jak změnil strategii v průběhu pandemie nebo jak se dá zvládnout byznys, který se tzv. utrhne.

Co je lead generation

Lead generation je proces získávání zájmu potenciálních zákazníků pro vaše podnikání za účelem zvýšení budoucích prodejů. 

Radka Dohnalová z ATAIRU: Vysvětlit a prodat nehmotný produkt na dálku je opravdová výzva

ATAIRU stojí na prahu velkých změn. Chystá se svým vzdělávacím programům věnovaným leadershipu dát digitální podobu a dostat je do roku 2025 k milionu lidí. S jeho zakladatelkou a CEO Radkou Dohnalovou a marketingovým manažerem Petrem Ondrůjem jsme si povídali o tom, proč byznysové rčení „změna je nový normál“ neplatí, proč by firmy neměly ladit různorychlostní týmy na stejnou rychlost nebo o tom, jak se dá díky Pipi Dlouhé punčoše zvládnout naprosto všechno.

Skanska Reality: Veškeré dostupné byty už dnes prodáváme prostřednictvím webu

Skanska Reality představuje propojení nadnárodního stavebního a developerského giganta s koncovými uživateli jednoho z jeho produktů - současnými a budoucími obyvateli bytů, které Skanska postavila či právě staví. Prostřednictvím svého nového webu má za úkol dobře představit filozofii společnosti, realizované i právě vznikající projekty. A jako progresivní hráč na trhu s nemovitostmi k tomu potřebuje ty správné prostředky.

Jan Mašek z Red Button: Všechno jde dělat v onlinu, jen se to musí umět.

Jan Mašek působí už na první pohled jako člověk, který má řešení na každou situaci. Jeho dům je plný her a věcí, které stimulují kreativitu a zvědavost. „Je důležité se neustále učit.“ říká. Vzdělávání protkává jeho osobní i pracovní život a je zároveň jedním z hlavních důvodů, proč před pěti lety spoluzaložil projekt Red Button. Zavítali jsme k Janovi na návštěvu, aby nám řekl něco málo o tom, co se za poslední rok v Red Buttonu událo, o svém vztahu ke vzdělávání, roli a zodpovědnosti lídrů v dobách pandemie, o důležitosti kontinuálního budování vztahů nebo nástrojích, které mu v tom pomáhají.

6. Obchod kompletně na dálku.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

7. Dostaňte své produkty k zákazníkům.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

5. Využijte své sociální sítě.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

2. Poskytujte své služby v podobě placeného obsahu na vašem webu.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

1. Web je vaší alfou a omegou.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.

4. Bez měření se neobejdete.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.