Inspirace

Inspirace, která vás
dovede k lepšímu webu

Eva Pavlíková z Česko.Digital: Expertní dobrovolnictví pomáhá řešit situace, kde stát nestačí

O Česku.Digital v posledních letech bylo slyšet hlavně v souvislosti s velkými projekty, které pomáhají státu s digitalizací. Komunita špičkových specialistů z celé řady oborů (od IT přes projektové řízení až po marketing), která ve svém volném čase pomáhá tím, co umí nejlépe, se díky skvělým výsledkům i entuziasmu svých členů neustále rozrůstá. Jaká byla pro CEO Evu Pavlíkovou zkušenost s posledním velkým projektem Stojíme za Ukrajinou, jak daleko jsme podle ní s digitalizací státu, proč se z Prahy odstěhovala na louku a jak moc řeší svůj vlastní screen time?

Jak se dělá web pro současnou neziskovku? 3pe komunikuje o poruchách příjmu potravy přehledně a citlivě.

Jak se s výzvou vybudovat značku současné neziskovky, která pomůže detabuizovat diskuzi kolem poruch příjmu potravy, popasoval projekt 3pe? O tom jsme si povídali s její zakladatelkou Ladou Brůnovou a designérkou Pavlou Julií Kolářovou.

Jiří Gajdošík z Asten Hotels: Oslovovat hosty napřímo je sice dražší, ale dlouhodobě výhodné

Společnost Asten Hotels vznikla s cílem vytvořit řetězec atraktivních butikových hotelů v České Republice. Soustředí se na lokality v Praze a Špindlerově Mlýně, kde takových hotelů provozuje hned několik. Jaká je podle Asten Hotels nejdůležitější strategie v současném pohostinství? Zeptali jsme se managing partnera Jiřího Gajdošíka.

Letos už to dáte. 7 nejčastějších webových předsevzetí, která nestojí za vaše věčné odkládání.

Známe to snad všichni. Kolikrát už jsme odkládali nějaký plán tak dlouho, abychom se zpětně stejně přesvědčili o tom, že nejtěžší ze všeho bylo udělat ten první krok - donutit se. Pojďme se podívat na seznam těch nejčastějších webových předsevzetí, se kterými uživatelé pravidelně zápasí, a to vždy mnohem déle, než měli v plánu. A přitom většinou úplně zbytečně. Poradíme vám, jak vašich cílů dosáhnout rychle a jednoduše a ukážeme vám, že tahle předsevzetí vám za ty věčné výčitky svědomí vůbec nestojí.

Jan Valenta z Taste of Prague: Zákazníci v současnosti hledají kvalitu za dobrou cenu nebo výjimečný zážitek

Nejdřív byl proslulý food blog, pak přišly dnes už legendární food tours, dneska dělají Taste of Prague i vlastní podcast nebo provozují ubytování v Chaloupce Bousov. Středobodem jejich zájmu je jídlo. Jsou si vědomi toho, že pohostinství a gastronomie k sobě nerozlučně patří, a tak dává smysl, že se soustředí na jejich průnik. Zahraničním labužníkům v Česku pravidelně ukazují, že pražská gastronomická scéna si nezadá třeba s tou berlínskou. Co jim dala a vzala loňská změna klientely a jak bude podle nich vypadat ubytovací zážitek budoucnosti?

Adam Sedlák z Rezidence Hunger Wall: Hotely by neměly podceňovat svůj proces stornování

Nejdřív byl proslulý food blog, pak přišly dnes už legendární food tours, dneska dělají Taste of Prague i vlastní podcast nebo provozují ubytování v Chaloupce Bousov. Středobodem jejich zájmu je jídlo. Jsou si vědomi toho, že pohostinství a gastronomie k sobě nerozlučně patří, a tak dává smysl, že se soustředí na jejich průnik. Zahraničním labužníkům v Česku pravidelně ukazují, že pražská gastronomická scéna si nezadá třeba s tou berlínskou. Co jim dala a vzala loňská změna klientely a jak bude podle nich vypadat ubytovací zážitek budoucnosti?

Štěpán Klíma z pivovaru Obora: Když se vám utrhne byznys, musíte být připraveni reagovat

Na začátku byla chuť dělat pivo pro sebe a pro pár známých. Pivovar Obora začínal před pár lety v malé vesničce v Jižních Čechách jako malý projekt se skromnými ambicemi. Se sládkem a zakladatelem pivovaru Martinem Novákem a brand manažerem značky Štěpánem Klímou jsme probrali, jak si pivovar vybudoval své místo na českém trhu, jak přistupuje k současným trendům, jak změnil strategii v průběhu pandemie nebo jak se dá zvládnout byznys, který se tzv. utrhne.

Co je lead generation

Lead generation je proces získávání zájmu potenciálních zákazníků pro vaše podnikání za účelem zvýšení budoucích prodejů. 

Radka Dohnalová z ATAIRU: Vysvětlit a prodat nehmotný produkt na dálku je opravdová výzva

ATAIRU stojí na prahu velkých změn. Chystá se svým vzdělávacím programům věnovaným leadershipu dát digitální podobu a dostat je do roku 2025 k milionu lidí. S jeho zakladatelkou a CEO Radkou Dohnalovou a marketingovým manažerem Petrem Ondrůjem jsme si povídali o tom, proč byznysové rčení „změna je nový normál“ neplatí, proč by firmy neměly ladit různorychlostní týmy na stejnou rychlost nebo o tom, jak se dá díky Pipi Dlouhé punčoše zvládnout naprosto všechno.

Skanska Reality: Veškeré dostupné byty už dnes prodáváme prostřednictvím webu

Skanska Reality představuje propojení nadnárodního stavebního a developerského giganta s koncovými uživateli jednoho z jeho produktů - současnými a budoucími obyvateli bytů, které Skanska postavila či právě staví. Prostřednictvím svého nového webu má za úkol dobře představit filozofii společnosti, realizované i právě vznikající projekty. A jako progresivní hráč na trhu s nemovitostmi k tomu potřebuje ty správné prostředky.

Jan Mašek z Red Button: Všechno jde dělat v onlinu, jen se to musí umět.

Jan Mašek působí už na první pohled jako člověk, který má řešení na každou situaci. Jeho dům je plný her a věcí, které stimulují kreativitu a zvědavost. „Je důležité se neustále učit.“ říká. Vzdělávání protkává jeho osobní i pracovní život a je zároveň jedním z hlavních důvodů, proč před pěti lety spoluzaložil projekt Red Button. Zavítali jsme k Janovi na návštěvu, aby nám řekl něco málo o tom, co se za poslední rok v Red Buttonu událo, o svém vztahu ke vzdělávání, roli a zodpovědnosti lídrů v dobách pandemie, o důležitosti kontinuálního budování vztahů nebo nástrojích, které mu v tom pomáhají.

6. Obchod kompletně na dálku.

Letošní rok je bobříkem odvahy pro každého podnikatele. Změna trhu se v nějaké podobě dotkla nebo teprve dotkne všech odvětví. Jedno je proto jisté. Ještě nikdy nebyla vhodnější chvíle uvažovat o přesunu svého podnikání do online světa.