Grandhotel Pupp zvedl s novým webem konverzní poměr o 200 %

2 minuty
Zaměstnanci zvládnou v administraci samostatně aktualizovat obsah a vytvářet landing pages pro marketingové kampaně.

Grandhotel Pupp

Snad žádný hotel v České republice nemá tak bohatou a fascinující historii jako Grandhotel Pupp. Perla Karlových Varů, která každoročně ubytovává hvězdy karlovarského filmového festivalu a ve které nocoval i Napoleon, v posledních letech prošla proměnou jak vizuální, tak strategickou. Její součástí byl i vznik nového webu.

Vztah se zákazníkem začíná na webu

Kvůli vzrůstající oblibě rezervačních portálů ubývá hotelům přímých rezervací. Klienti čím dál častěji rezervují ubytování přes prostředníky jako Booking, Expedia nebo HRS. Rezervační portály představují pro hoteliéry problém, neboť mají často vysoké provize a velkou vyjednávací sílu a tak zasahují do tvorby cen. Cílem Grandhotelu Pupp proto bylo navázat prostřednictvím webu přímý vztah se zákazníkem a zvýšit podíl rezervací vytvořených přímo bez zprostředkovatele. Proto bylo potřeba co nejvíce zjednodušit jejich cestu, aby zvládli na co nejmenší počet prokliků projít rezervačním systémem a zabookovat si pokoj. 

Nový web měl zkrátka za úkol generovat daleko větší obraty než ten předchozí. Vedení hotelu zároveň požadovalo, aby web nebyl statický a zaměstnanci tak mohli rychle a operativně promovat hotelové akce. 

A výsledek? Moderní, přehledný a funkční web, který pomohl hotelu několikanásobně zvýšit konverzní poměr přímých rezervací.

„V hotelu Pupp jsme se solidpixels zvedli konverzní poměr o 200 %.“
Jindřich Krausz, Grandhotel Pupp