Fakturace a platby

4 minuty
Kde zjistíte informace o vašem aktuálním plánu, stáhnete fakturu či prodloužíte web.

Všechny informace týkající se fakturace a plateb naleznete pohromadě v administraci webu:

  1. v hlavním menu vyberte záložku Nastavení,
  2. z nabídky vyberte Fakturace a platby.
 

Zde najdete informace o aktuálním plánu, fakturační údaje i všechny předchozí objednávky a faktury. Nově vystavené faktury zároveň zasíláme emailem.

Pokud jste s námi už nějakou chvíli a nemůžete tuto záložku v administraci najít, ozvěte se ve věci prosím na kolegy na podpoře podpora@solidpixels.cz.

Prodloužení platnosti (licence) webu

Platnost vašeho webu prodloužíte v sekci Aktuální plán. Po kliknutí na tlačítko Prodloužit se vám zobrazí objednávkový formulář s výběrem plánu a způsobu placení.

Máte-li nastavenou opakovanou platbu kartou, částka se vždy automaticky strhne z vašeho účtu. Díky tomu se o prodlužování platnosti webu nemusíte starat.

Změna fakturačních údajů

V sekci Nastavení > Fakturace a platby, po kliknutí na tlačítko Upravit, můžete měnit své fakturační údaje i email, na který se faktury odesílají. Tyto údaje prosím změňte včas, tedy před vystavením faktury. Na již vystavené faktury nemá změna vliv.

Pro změnu fakturačních údajů na již vystavených fakturách, prosím kontaktujte backoffice@solidpixels.com a to nejpozději do 30ti dnů od vystavení faktury.

Změna údajů o platební kartě

Údaje o platební kartě můžete změnit vytvořením nové objednávky:

  1. v sekci Aktuální plán vyberte možnost Zrušit opakovanou platbu kartou,
  2. po zrušení opakované platby se v sekci Aktuální plán objeví tlačítko Prodloužit, kliknutím zobrazíte objednávkový formulář,
  3. zadejte novou objednávku s aktualizovanými údaji.

Změna frekvence a způsobu platby

Frekvenci a způsob placení změníte vytvořením nové objednávky. Máte-li nastavenou opakovanou platbu kartou, v sekci 'Aktuální plán' ji zrušte a vytvořte novou objednávku.

Platba na delší období je výhodnější a zaplatíte ji kartou online nebo bankovním převodem. Při opakovené platbě kartou, je možné platit i měsíčně.

Změna vybraného plánu

Plán je možné měnit jak při expiraci aktuálního, tak i během aktuálně probíhajícího. V druhém případě prosím kontaktujte naši podporu, která s Vámi vše pohodlně vyřeší.

Nastavení plánu nemohou měnit klienti s weby připravovanými na zakázku. Downgrade na nižší plán není standardně možný a řeší se individuálně s podporou.

Zamítnutí opakované platby a obnova webu

V případě zamítnutí platby z důvodu nedostatku prostředků na vašem účtu dojde k automatickému zrušení opakované platby.

Váš web automaticky prodloužíme o další 3 dny. V tomto období je potřeba vyplnit novou objednávku a provést platbu, aby nedošlo k přerušení provozu webu.