Barlife

2 minuty

V roce 2004 vyšlo první číslo Barlife. V té době nebyl na trhu žádný B2B titul zaměřený na nápoje. Neskromným cílem bylo vytvořit časopis, který se stane kultem, se kterým čtenář stráví několik dnů, založí si jej do knihovny a bude se k němu vracet. Mnohé se nám splnilo. Naším titulem a konceptem se v pozdějších letech inspirovali v Holandsku a Velké Británii, kde vznikla stejnojmenná periodika. Velkého ocenění se nám dostalo od britské analytické společnosti The IWSR, která označila Barlife jako “nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě”.

Zadání

Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Maecenas faucibus mollis interdum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum.

"Oproti dřívějším webům máme velkou svobodu
a rychlost publikovat obsah bez čekání
na drahou a pomalou agenturu"

Martin Mára, event manager

Výsledek

Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Maecenas faucibus mollis interdum. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum.

  • získat důvěru zákazníka
  • prodávat
  • prezentovat se ne nejvyšší urovni 
  • zlevnit
  • zrychlit
  • automatizovat marketing
  • automatizovat procesy
  • být nezávislý na dodavateli - aneb co je ta pravá svoboda?