Inspirace a návody, které vás
dovedou k lepšímu webu

Ze života ambasadora: od tvorby identit k basketbalovému míči a zase zpátky s designérem Lukášem Jochem

Ze života ambasadora: od tvorby identit k basketbalovému míči a zase zpátky s designérem Lukášem Jochem

Kdo jsou vlastně naši ambasadoři? Jak pracují, co je baví a co zrovna aktuálně řeší? V dalším díle naší rubriky jsme si povídali s designérem Lukášem Jochem.

Nová pravidla cookie lišty pro rok 2024. S námi nezůstanete s prázdnou.

Nová pravidla cookie lišty pro rok 2024. S námi nezůstanete s prázdnou.

Legislativa zavádí pod hrozbou postihů změny ve využívání cookies, které se budou týkat každého webového provozovatele. Před dvěma lety přišel přechod z režimu opt-out pro sběr dat do režimu opt-in, od 6. 3. 2024 se pravidla zpřísňují a cookie lišta musí splňovat jasně danou podobu.

Průvodce optimalizací konverzního poměru (CRO)

Průvodce optimalizací konverzního poměru (CRO)

Zjistěte, jak zvýšit míru konverze na svých webových stránkách, pomocí našeho průvodce optimalizací míry konverze (CRO). Naučte se realizovatelné strategie pro zlepšení uživatelské zkušenosti, optimalizaci CTA a dosažení udržitelného růstu díky poznatkům založeným na datech. Začněte maximalizovat návratnost investic ještě dnes.

Banka CREDITAS běží na solidpixels

Banka CREDITAS běží na solidpixels

Bezpečnost, autonomie a design. Tři klíčová slova, která vystihují hlavní témata, kterými jsme se zabývali při tvorbě webu pro banku CREDITAS. Ten tak splňuje i ty nejspecifičtější nároky, které banka může mít. Nahlédněte do zákulisí toho, jak se takový web dělá.

Co je to wireframe a jak ho využít při tvorbě webu

Co je to wireframe a jak ho využít při tvorbě webu

Poznejte způsob fektivního web designu s naším průvodcem o wireframech. Seznamte se s jejich typy, významem a osvojte si nejlepší metody pro tvorbu a použití wireframů ve vašich projektech, což zaručuje jasnost a efektivitu v designu a vývoji.

Studiu Najbrt solidpixels umožňuje vytvářet unikátní weby

Studiu Najbrt solidpixels umožňuje vytvářet unikátní weby

Každý web je unikátní. Se studiem Najbrt vyvíjíme weby s respektem k vizuální identitě, nad kterými má zákazník plnou kontrolu. Nahlédněte do zákulisí spolupráce.

Jak vytvořit web pro e-book v 10 jednoduchých krocích

Jak vytvořit web pro e-book v 10 jednoduchých krocích

Vytvoření webové stránky pro e-book je proces, který má svá specifika. Nad některými je dobré přemýšlet ještě před vytvořením webu. My vám teď předvedeme, jak na to. Přinášíme průvodce, který vám ukáže, jak dobře představit váš e-book online světu. Levou zadní.

Jak snížit míru bounce rate: Strategie, jak udržet návštěvníky na webu

Jak snížit míru bounce rate: Strategie, jak udržet návštěvníky na webu

Prozkoumejte klíčové strategie pro snížení bounce rate vašeho webu, zvýšení zapojení uživatelů a zvýšení konverzí pomocí našeho stručného a praktického průvodce.

Jak vytvořit osobní webové stránky

Jak vytvořit osobní webové stránky

Vytvoření osobní webové stránky je skvělý způsob, jak prezentovat své jedinečné dovednosti. Průvodce na vytvoření vlastních osobní prezentace.

Chyby v SEO: Co nedělat při tvorbě obsahu

Chyby v SEO: Co nedělat při tvorbě obsahu

Objevte klíčové chyby v SEO psaní a nejlepší postupy pro zlepšení hodnocení vašeho webu ve vyhledávačích v našem přehledném průvodci.

Příběh ambasadora Roberta Poppa aneb jak se dá postavit sto webů za jeden rok

Příběh ambasadora Roberta Poppa aneb jak se dá postavit sto webů za jeden rok

Solidpixels se snažíme od začátku stavět tak, abychom dali všem, kteří na něm realizují weby, možnost vytvořit v rekordním čase téměř nemožné věci. Když za námi ovšem loni přišel ambasador Robert Popp s tím, že chce za rok stihnout postavit sto webů, byli jsme i na základě naší vlastní zkušenosti velmi skeptičtí. On nám ale dokázal, že to jde. A prozradil nám, jak se mu to povedlo.

Síla efektivní webové strategie pro neziskové organizace

Síla efektivní webové strategie pro neziskové organizace

V dnešní digitální době začíná 78 % dárců svou cestu k dárcovství online. Jak tuto příležitost využít a zaujmout potenciální podporovatele.

Anežka Řepík z Designu pro všechny: Přístupný design je konkurenční výhoda v byznysu

Anežka Řepík z Designu pro všechny: Přístupný design je konkurenční výhoda v byznysu

Anežka Adamíková je specialistka na design thinking, která je součástí týmu stojícího za Zlín Design Week a společně s Jitkou Smolíkovou nedávno založila projekt Design pro všechny, který se zabývá tématy přístupnosti a tím, jak navrhovat produkty a služby pro nejširší možné publikum. S Anežkou jsme si povídali o univerzálním designu, nezvládnutých webech zdravotnických institucí, skandinávském vzoru nebo třeba o nutnosti mezioborové spolupráce.

Nejčastější chyby v e-mailingu a jak se jim vyvarovat

Nejčastější chyby v e-mailingu a jak se jim vyvarovat

Když se dělá e-mailing správně, může přinést skvělé výsledky. Úspěchu ale často brání zbytečné chyby. Ty si v tomto článku představíme a řekneme si, jak se jim konkrétně vyvarovat.

Ze života ambasadora: od pěti ráno do půlnoci s Dagmar Korbovou z Oktopusy

Ze života ambasadora: od pěti ráno do půlnoci s Dagmar Korbovou z Oktopusy

Kdo jsou vlastně naši ambasadoři? Jak pracují, co je baví a co zrovna aktuálně řeší? V dalším díle naší rubriky jsme si povídali se zakladatelkou agentury Oktopusy Dagmar Korbovou.

Ze života ambasadora: od brandingu k pípě a zase zpět s Patrikem Medřickým

Ze života ambasadora: od brandingu k pípě a zase zpět s Patrikem Medřickým

Kdo jsou vlastně naši ambasadoři? Jak pracují, co je baví a co zrovna aktuálně řeší? V dalším díle naší rubriky jsme si povídali se zakladatelem agentury studio::čtyry a kreativcem Patrikem Medřickým.